Quan el model organitzatiu de trànsit no funciona

Tancar sectors no és la solució. Si volen fer front a la manca d’efectius que pateix la nostra especialitat posin fil a l’agulla

Barcelona, 4 de gener del 2017.-

Ja ho vam manifestar quan ens van anunciar el tancament dels sectors de trànsit. Ens diuen que oblidem una sectorització que s’ha demostrat que funciona i pensen en àrees regionals de trànsit que no sabem a on ens porten. El nou model organitzatiu no funciona i des del SAP ho denunciem amb exemples flagrants.

El passat 22 de desembre una patrulla de trànsit de Vilafranca del Penedès (ART Metropolitana Sud – Barcelona) va haver de socórrer un accident del Sector de Trànsit de El Vendrell (ART Tarragona). Per què? Fàcil. No hi havien dotacions. Tots els indicatius d’aquest darrer sector estaven planificats de manera ordinària al sector de Tarragona, deixant així sota mínims el seu propi sector. Resultat: puja el temps de resposta!

Senyors! Tancar sectors no és la solució. Si volen fer front a la manca d’efectius que pateix la nostra especialitat posin fil a l’agulla. Demanin més especialistes, convoquin més concursos, apostin per un quadrant més eficient i adient (R3 garant), utilitzin el romanent per cobrir els mínims i no per cremar-los a final d’any i motivin als treballadors deixant-los d’utilitzar com a simples peons.

Des del SAP ja hem presentat un escrit a l’Administració posant sobre la taula aquestes mesures. L’actual situació de l’especialitat requereix adoptar mesures i aquestes han de ser acordades amb  les organitzacions sindicals. El SAP ja ha presentat les seves. Ara toca a l’Administració valorar-les.

No treballar en la direcció proposada pel SAP posa en risc que en propers concursos hi hagi un èxode d’especialistes que posi encara més en una situació molt compromesa, a la nostra especialitat.

SAP, SOM DE TRÀNSIT!

Número de comunicat:
C-3/2018
Data: 
04/01/2018
Enllaç a PDF:
Clica aquí per descarregar-lo


Send this to a friend