COMUNICATS, TRÀNSIT 
Trànsit: Continua la vergonya! 
S'obliga a treballar els operatius de curses amb motos de paisà pequè no es disposava de motocicletes logotipades en bon estat. Denunciem aquesta i altres qüestions que exigeixen una reflexió profunda per part del Departament.       
 
Barcelona,  15 de juliol  del 2024.-

Com a resultat de la mala gestió que s’arrossega per part del Departament, els especialistes que treballen dia a dia a peu de l’asfalt  amb crema solar patint la duresa de les temperatures estivals, es troben en situacions com les que descrivim a continuació:
  • Les bòxers al servei diari són un autèntic desastre.
  • La major part dels especialistes no poden comunicar-se mentre circulen en les bòxers pel deficient sistema de comunicacions (enllaç casc amb el portàtil).
  • Les motocicletes tornen de Rodi avariades o faltant peces o caragols a les rodes.
  • A la Volta a Catalunya s’avariaven les motos de 4 en 4.
  • A l’operatiu de la Volta ciclista Osona femenina es realitza amb H. Transalp sense portabanderes i sense emissora.
  • A la 7a clàssica Xavi Tondo de Valls d’ahir fan servir S. V-Strom de paisà (no logotipada i sense emissora) com a primera bandera groga, motocicleta accidentada amb company a l’UCI.
     
Fa anys que, l’SME-FEPOL i SAP-FEPOL denunciem la situació insostenible del parc mòbil, xenons, quàsars i bòxers (aquestes últimes, pendents de tot).
Tot sembla indicar que la prefectura o el mateix Departament no creuen necessari millorar tant els serveis ordinaris com els operatius extraordinaris adequant-los al material i al parc mòbil que tenim, de forma que som nosaltres, les persones especialistes de Trànsit, les que hem de dir prou.

En aquest sentit, no tot s’hi val, i si l’operatiu no es pot realitzar, el millor és no fer-lo. A qui ha d’avergonyir la precària situació de l’especialitat és Departament, i a aquells i aquelles membres de l’Administració que han permès arribar fins a aquest punt.
Millor tots ells amb la cara vermella, que nosaltres ferits i ferides sobre l’asfalt.
Cal que la nostra seguretat sigui prioritària i evitar situacions com la del nostre company Xavi, que ha patit un greu accident de Trànsit per no haver garantit la seva seguretat.
Company, estem al teu costat, sempre!
Esperem (tot i que no hi tenim cap expectativa) que el seu greu accident de trànsit laboral serveixi com a  punt d’inflexió per posar ordre, serietat, professionalitat i coherència organitzativa als nostres serveis diaris i extraordinaris. La seguretat i el respecte, per davant de tot.

Nosaltres diem PROU! Comandaments, Prefectura i Departament: vostès són els responsables de la seguretat dels especialistes i són qui tenen la capacitat, si volen, de canviar les coses.
Necessitem millor material, uniformitat, parc mòbil i condicions econòmiques, socials i laborals, necessitem comandaments autocrítics, sincers però, sobretot amb la valentia suficient per dir prou i posicionar-se al costat de la seguretat i prevenció laboral. 

Novament, el SAP-SME/FEPOL, demostra tornar a ser el sindicat referent, únic sindicat que treballa pels especialistes de Trànsit, en particular, i del nostre cos, en general, en la recerca de millores pels professionals de la policia.
És per això que necessitem que us afilieu al SAP-SME/FEPOL, per assolir un sindicat més fort, que creix cada dia, i que avança amb fermesa. Perquè sent forts és l’única manera d’aconseguir les millores que exigim.

SAP-SME Junts, serem millors!

              
NÚMERO DE COMUNICAT:C-131 
DATA:15 de Juliol de 2024
a les xarxes (segueix-nos)
 
 
ARXIU - Consulta mensual
 
Política de Cookies